مزایا و معایب کولر گازی ال جی

نوشته شده در 12 خرداد 1403
آموزشی
مزایا و معایب کولر گازی ال جی

یکی از محبوب ترین برند های شناخته شده در سرتاسر جهان برند ال جی می باشد که عرضه و تقاضای این محصول بسیار زیاد است و مورد استقبال و رضایت بسیاری از افراد قرار گرفته است.کمپانی ال جی یک برند پیش رو در ساخت انواع وسایل برقی و لوازم خانگی و سیستم های صوتی و تصویری می باشد این شرکت یکی از محصولاتی که ساخته است کولر گازی می باشد.

اولین کولر گازی ساخت این کمپانی مربوط به سال 1968 می باشد که اولین کولر گازی که این شرکت روانه ی بازار کرده است با نام گلد استار در بازار موجود بوده است که پس از مدتی و تقریبا پس از طی شدن 20 سال این شرکت توانست انواع و اقسام مختلف کولر گازی را روانه ی بازار کند هرچند که ورود این محصول به کشورایران ممنوع است اما کمی بیش به صورتذ غیر مجاز در داخل بازارهای ایرانی این محصول پیدا می شود.

این شرکت معمولا در محصولات سرمایشی گرمایشی خود از یک فناوری به روز و قوی به نام فناوری اینورتر استفاده می کنند که این فناوری سبب می شود که از انرژی به صورت بهینه استفاده کنیم و در صورت لزوم با توجه به دمای محیط به تولید هوای سرد بپردازد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و در واقع تا 70% انرژی مصرفی را کاهش می دهد، گمان نکنید که این فناوری فقط در کولر گازی ها مورد استفاده قرار می گیرد بلکه ال جی در سایر محصولات خود مانند یخچال فریزر و لباسشویی و ... از این تکنولوژی استفاده کرده است.

در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب کولرگازی های ال جی می پردازیم تا در صورت خرید شما اطلاعات کامل و جامعی از این محصول در دسترس داشته باشید و همچنین اگر قصد خرید کولر گازی سامسونگ و یا قصد خرید کولر گازی جنرال گلد را دارید بهتر است به مقاله ی مزایا و معایب کولر گازی سامسونگ و مزایا و معایب کولرگازی جنرال گلد  مراجعه کنید.

ویژگی های کولرگازی های الجی

ویژگی کولر گازی ال جی

  • وجود کمپرسورروتاری که باعث می شود که مصرف انرژی تا 65 درصد کاهش یابد و این کاهش مصرف انرژی برای بعضی افراد بسیار اهمیت دارد و افرادی هستند که به دنبال این کمپرسور می گردند و تاکید دارند که کولر گازی حتما از کمپرسور روتاری بهره ببرد.
  • این کولر گازی های ال جی دارای یک پنل بسیار زیبا می باشند که طراحی و ظاهر زیبایی به این محصول را می بخشد و توانسته در دل بسیاری از افراد جا باز کند و برای منزل خود به دنیال این کولر گازی بگردند.
  • این کولر گازی چون از کمپرسور روتاری استفاده می کند دارایی ویژگی سایلنت و کم صدا بودن می باشد که برای افرادی که سروصدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است این کولر یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد و با صدای کمی که تولید می کند هیچگونه آسیبی به کسی وارد نمی کند.
  • کولر گازی های ال جی از قابلیت تمیز کنندگی خودکار بهره می برند که سبب می شود دیگر نگران گرفتگی وکثیفی داخل این کولر گازی نباشیم چرا که با این قابلیت در هنگام خاموش بودن کولر گازی به راحتی و به طور خودکار به تمیز کردن خودش می پردازد.
  • این کولر گازی به صورت گرمایشی و سرمایشی عمل می کند یعنی در فصل گرم به صورت سرمایشی و در فصل های سرد به صورت گرمایشی عمل می کند که این یک ویژگی منحصر به فرد در کولرگازی های ال جی می باشد.
  • دارای فیلترهای بهداشتی با قابلیت جذب بسیار بالا دارند که این فیلترها برای افرادی که آلرژی یا حساسیت دارند یا از مشکلات تنفسی زجر می کشند خیلی مفید است و سبب جذب 90% گرد وغبارو آلودگی های موجود در هوا می شود و سبب ایجاد یک تهویه ی مطبوعی می شود.
  • معمولا شرکت ال جی در کولر گازی های خود از گاز R140a استفاده می کند که یک گازی است که سبب تخریب لایه اوزون نمی شود و دوست دار محیط زیست است و هیچ آسیبی به طبعیت و محیط زیست وارد نمی کند.

مزایای خرید و معایب کولر گازی های ال جی

مزایای خرید کولر گازی های ال جی

  1. کارایی بسیار خوب و راندمان بالا:این کولر گازی از کارایی بسیار خوبی بهره مند است به طوری که متناسب با دمای اتاق برای شما هوا را خنک می کند و این پخش هوا در این کولر گازی به صورت یکنواخت است و سبب ایجاد کارکرد بسیار خوب در کولر گازی می شود.
  2. کم صرف بودن کولر گازی های ال جی: این کولر گازی ها معمولا مصرف انرژی بسیار پایینی دارند که سبب می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هزینه ی برق مصرفی توسط کولر گازی شما کاهش یابد.
  3. دارای تکنولوژی Inverter می باشد که این تکنولوژی سبب ایجاد صدای کم و مصرف انرژی کم در محصولات ال جی می شود.
  4. قابلیت کنترل از راه دور: این ویژگی خوب سبب می شود که شما از راه دور به تنظیمات کولر گازی خود دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را خاموش و روشن کنید و از قابلیت های این کولرگازی لذت ببرید.
  5. ایجاد تهویه ی عالی با فیلترهای عالی:معمولا فیلتر های به کار رفته در کولر گازی های ال جی معمولا قابل شست وشو می باشند که سبب می شود در نتیجه هوای پاک و نمیز در اختیار ما می گذارد.
  6. دارای نصب آسان و راحت:که در ابتدا یک نصاب برای نصب این کولر گازی باید بیاورید که به سادگی و بدون دغدغه این کولر گازی را برای شما نصب می کند
  7. دارای سیستم عیب یاب هوشمند که در زمان خراب شدن شما می توانید به راحتی مشکل را تشخیص دهید و به حل مشکل بپردازید و وقت و هزینه ی خود را الکی هدر ندهید.
  8. چرخش باد چهارجهته:این خاصیت در کولر گازی های ال جی سبب می شود که باد به صورت یکنواخت و عالی در محیط موردنظر شما پخش شود.
  9. طراحی زیبا:ظاهر وشکل زیبای محصولات یکی از مهم ترین گزینه های موجود برای افراد به خصوص خانم ها می باشد که دوست دارند وسایل موجود در منزل از زیبایی خاصی بهره مند باشند که کولر گازی های ال جی با طراحی و ظاهر شیکی که دارند جز پر طرفدارترین محصول ال جی می باشند.

معایب کولر گازی ال جی

قیمت بالا: معمولا محصولا ال جی به دلایل استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت از قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه ها  برخوردار است .

نیاز به نگهداری و تعمیرات سالانه: کولر گازی هم همانند سایر وسایل باید به صورت مستمر سرویس شود تا از خرابی های غیر قابل جبران این محصول پیش بینی شود.

ایجاد صدای کم و نویز های ضعیف: در بعضی از مدل های کولر گازی ال جی ممکن است کمی صدا از خود تولید کنند که برای افراد قابل تحمل نباشد.

نتیجه گیری

کولر گازی های ال جی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد باعث رضایت بسیاری از کاربران شده است و معایب این کولر گازی نسبت به مزایای آن بسیارکم است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد و شما می توانید این کولر گازی را از سایت هاوین سنتر برای خود تهیه کنید

سوالات متداول

بسته به نوع و مدل کولر گازی ال جی، صدای آن ممکن است متفاوت باشد، اما در کل، کولر گازی ال جی با توجه به تکنولوژی مدرن و پیشرفته آن، صدای کمتری نسبت به برخی کولرهای گازی دیگر، دارد
بله، برخی از مدل‌های کولر گازی ال جی دارای فیلترهای هوای قابل شستشو هستند که به شما کمک می‌کنند تا هوای داخلی را تصفیه کنید و از آلودگی‌ها و ذرات معلق در هوا جلوگیری کنید.
جستجو
دسته‌ها
ویجت‌ها
آخرین بلاگ