مزایا و معایب کولرگازی های پاناسونیک

نوشته شده در 13 خرداد 1403
آموزشی
مزایا و معایب کولرگازی های پاناسونیک

شاید نام محصولات پاناسونیک امروزه زیاد به گوش شما رسیده باشد،شرکت پاناسونیک در سال 1918 در کشور ژاپن کار خود را شروع کرد که در ادامه موفق به ساخت انواع و اقسام لوازم های خانگی و لوازم صوتی و تصویری از قبیل تلویزیون و یخچال و لباسشویی وکولر گازی ... شد.این شرکت همانند سایر برند های ژاپنی،اصل ساخت محصولات خود را بر پایه ی بالاترین کیفیت بنا کرد و تصمیم گرفت که در این شرکت به تولید لوازم الکتریکی با کیفیت عالی بپردازد،بعد از یک مدتی افراد جلب کیفیت این محصولات شدند و بنیان گذار این شرکت توانست محصولات خود را در مدت زمان کوتاهی به سایر کشورهای جهان صادر کند.

در ادامه می خواهیم به توضیح درباره ی کولر گازی های پاناسونیک بپردازیم و مزایا و معایب خرید این کولر گازی ها را بررسی کنیم.برای دیدن انواع کولر گازی می توانید به سایت مامراجعه کنید.

کولر گازی های پاناسونیک

کولر گازی های پاناسونیک

کاربرانی که از کولر گازی پاناسونیک استفاده کرده اند همواره از با کیفیت و با دوام بودن این محصول یاد می کنند،مراحل سرد کردن و ایجاد تهویه ی مطبوع از گذشته تا کنون مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است تا به تولید و ساخت کولرگازی ها رسیده است که کولر گازی های پاناسونیک یکی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار می باشد که قدرت و عملکرد بسیار زیادی دارند،اگر میخواهید در فصل تابستان از خنکی مطبوعی لذت ببرید با توجه به شرایط خود اقدام به خرید یک کولرگازی با کیفیت از برند پاناسونیک بکنید تا از هوای مطبوع ایجادشده در فضای خانه لذت ببرید.

کولر گازی های پاناسونیک معمولا دارای عملکرد هوشمند بسیار قوی می باشند که به شما این امکان را می دهد که به راحتی توسط یک گوشی هوشمند فرمان های لازم را به کولر گازی خود بدهید و بتوانید آن را از راه دور کنترل کنید و قابلیت خاموش و روشن کردن از راه دور را برای شما فراهم می کند.

در واقع کولر گازی های پاناسونیک دارای دو بخش ایده آل هستند که تر کیب این دو بخش با یکدیگر سبب ایجاد هوای مطبوع و تمیز می شود، یک بخش ایجاد تهویه ی مطبوع و دومی سیستم تصفیه کننده ی هوا که ترکیب این دو با یکدیگر سبب ایجاد کارایی عالی درکولر گازی های پاناسونیک می شود.شرکت پاناسونیک در زمینه ی ساخت کولر گازی های خود تنوع وسیعی دارد که از جمله آن می توان به اسپیلت های دیواری،کولر گازی های پنجره ای ،پرتابل، کولر گازی های ایستاده که هم برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و هم برای مصارف صنعتی.

همچنین ببینید:کولر گازی 12000 زانتی مدل ZMSA-12HO1RAFA

تکنولوژی های به کار رفته در کولر گازی های پاناسونیک از ابتدا تا اکنون

  1. دارای قابلیت فیلتراسیون بهداشتی: با راندمان بسیار بالا و و تصفیه ی هوا به روش نانو که ریزترین ذرات را در دام می اندازد و سبب ایجاد هوای پاک و تمیز می شود که برای افرادی که سیستم تنفسی آن ها مشکل دارد و یا دارای بیماری آلرژی یا آسم می باشد این فیلتر کارایی بسیار بالایی دارد.
  2. بهره گیری از تکنولوژی اینور تر :که این سیستم در این کولر گازی ها سبب می شود که مصرف انرژی به صورت باورنکردنی کاهش یابد و میزان صدای تولید شده توسط این سیستم در کولر گازی ها به شدت کاهش می یابد.
  3. قابلیت Quiet: که این قابلیت سبب می شود که صدای کولر گازی به حدی کاهش یابد که شما فکر می کنید این دستگاه بر روی حالت سکوت قرار دارد و هیچگونه صدای آزاردهنده برای افراد به وجود نمی آورد و سبب ایجاد محیط خنک و آرام می شود.
  4. قابلیت Powerful : این ویژگی در کولر گازی ها سبب می شود که محیط مورد نظر به سرعت گرم یا سرد شود و برای ایجاد هوای مطلوب هیچگونه اتلاف وقتی ندارد وبه سرعت بسته به شرایط شما هوای مورد نظر را برای شما ارائه می دهد.
  5. دارای سنسور نور (Sunlight Sensor) : این قابلیت یکی جدیدترین فناوری های به کار رفته در کولر گازی ها می باشد که سبب می شود که کولر بتواند میزان نور و حرارتی که در داخل خانه توسط خورشید ایجاد می شود را بسنجد و با توجه به این دما میزان دمای خروجی خود را تنظیم کند.
  6. قابلیت Auto Restart : این تکنولوژی بیشتر در زمانی که برق ها قطع می شود کارایی دارد و سبب می شود که پس از وصل شدن برق کولر گازی مجددا باهمان تنظیماتی که بر روی آن موجود بوده است روشن شود و نیازی به روشن کردن شما ندارد و خودش روشن می شود.
  7. حالت Sleep : معمولا زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما می خواهید خوابی راحت را تجربه کنید و به این ترتیب دما را به گونه ای تنظیم می کند که در محیط خانه هوای مطبوعی که نه خیلی سرد است نه خیلی گرم جریان داشته باشد.
  8. حالت Auto : معمولا این حالت خودکار کولر گازی های پاناسونیک می باشد که با توجه به دمای اتاق دمای مورد نظر خود رابه طور خودکار تنظیم می کند.

همچنین بخوانید:علت کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی و نحوه رفع آن

مزایا و معایب کولرگازی های پاناسونیک

مزایای کولر گازی پاناسونیک

کیفیت بالا: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شرکت پاناسونیک معمولا کالا های خود را در نهایت کارایی و کیفیت عرضه می کند.

بهره وری انرژی:معمولا کولرگازی های پاناسونیک جز کم مصرف ترین کولر های موجود در بازار به حساب می آیند.

دوست دار محیط زیست: این کولرگازی ها چون از گاز R410a استفاده می کنند این کولر گازی به عنوان یک دوست دار محیط زیست شناخته شده است که هیچگونه آسیبی به محیط زیست و لایه ی اوزون وارد نمی کند.

عملکرد بالا و راحت و بدون صدا: این محصولات معمولا از خود یک عملکرد بسیار خوبی به جا می گذارند که با وجود قدرت بی نهایتی که دارند اما صدای بسیار زیادی ندارند.

طراحی شیک و مدرن:این محصولات معمولا علاوه بر کیفیت و کارایی از زیبایی خاصی هم بهره می برند که سبب جلب توجه اکثر افراد به خصوص خانم ها شده است.

سیستن تهویه و تصفیه ی عالی: معمولا این کولر گازی ها علاوه براین که سبب ایجاد تهویه مطبوع می شوند با فیلترهای پیشرفته ای که دارند سبب ایجاد تصفیه ی هوا هم می شوند.

همچنین اگر قصد خرید کولر گازی های اجنرال را دارید بهتر است مقاله ی مزایا و معایب کولر گازی اجنرال را مطالعه کنید.

معایب کولر گازی های پاناسونیک

  • نیاز به نصب اولیه توسط یک فرد متخصص و انجام سرویس به صورت منظم
  • وجود قیمت بالا به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت وعالی که سبب افزایش طول عمر محصول می شوند.
  • نیاز به فضای کافی برای نصب یونیت داخلی و خارجی
  • نیاز به نگهداری و استفاده ی صحیح از محصول برای جلوگیری از خراب شدن محصول

نتیجه گیری

کولر گازی های پاناسونیک یکی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار است که توسط شرکت های مختلف در ایران هم این کولر گازی عرضه می شود و وجود ویژگی های مثبت ومزایای بی شمار این محصول با توجه به  مزایای اندک آن ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد کرده است.در سایت هاوین سنتر انواع مختلف کولر گازی ها از برند های مختلف وجود دارد که اگر شما قصد خرید کولر گازی دارید می توانید با مراجعه به این سایت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

کشور سازنده کولر گازی پاناسونیک، کشور ژاپن است
قیمت مقرون به صرفه ظرفیت های مختلف مناسب برای اقلیم های آب و هوایی متفاوت مصرف کم انرژی برق
جستجو
دسته‌ها
ویجت‌ها
آخرین بلاگ