مزایا و معایب خرید کولر گازی ایوولی

نوشته شده در 16 خرداد 1403
آموزشی
مزایا و معایب خرید کولر گازی ایوولی

اگر نام ایوولی به گوشتان خورده است باید بدانید که ایووالی یک شرکت در زمینه ی ساخت وسایل گرمایشی و سرمایشی می باشد در ادامه با تاریخچه ی پیدایش کولر گازی های ایوولی و مزایا و معایب خرید این کولر گازی شما را آشنا می کنیم که اگر قصد خرید این کولر گازی را دارید بتوانید به راحتی آن را تهیه کنید و اطلاعات کامل و جامعی در باره ی این کولر گازی به دست آورید.

اگر به دنبال خرید یک کولر گازی با کیفیت باور نکردنی هستید ما به شما سایت هاوین سنتر را پیشنهاد می کنیم که دارای تنوع بسیار زیادی در انواع کولر گازی های خود می باشد و محصولاتش را با قیمت عالی به کاربران ارائه می دهد.

تاریخچه ی پیدایش کولر گازی های ایوولی

تاریخچه ی پیدایش کولر گازی های ایوولی

ایوولی یک شرکت بسیار معتبر در ساخت لوازم خانگی می باشد که تا به امروز موفق به ساخت انواع اقسام لوازم الکتریکی و برقی منازل شده است، در واقع ایوولی یک برند جدید است که توانسته است در مدت زمان کمی با رقبای بزرگ و سرسخت به رقابت برخیزد و چون محصولاتش نسبت به سایر برند ها از قیمت کمتری برخوردار است توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

این برند یک برند ایتالیای معتبر است که قطعات این محصول در کشور چن مونتاژ می شود و یکی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در این کولر گاز به کار رفته است و کولر گازی های ایوولی یکی از بهترین و با کیفیت ترن محصولات این شرکت می باشد که در ابتدا به خاطر قیمت مقرون به صرفه ای که داشت مورد توجه قرار گرفت و بعد ها کیفیت محصول هم به کاربران ثابت شد.

کولر گازی های ایوولی معمولا با توجه به انواع مدل های مختلفی از قبیل کولر گازی های دیواری و اسپیلت ها و مدل های پرتابل و ایستاده ای که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و از آن هم می توان استفاده ی خانگی کرد و هم برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتراست بدانید که برند ایوولی علاوه بر ساخت کولر گازی موفق به ساخت محصولات دیگری ازجمله یخچال و تلویزیون شده است که بعد از مدت ها این محصول به عنوان یکی از بهترین محصولات لوازم خانگی مورد استقبال بسیاری ازافراد قرار گرفته است.

پیشنهاد ما:کولر گازی 24000 هزار سامسونگ مدل َویندفری AR24TSEAFWK/JO

مزایای کولر گازی های ایوولی

دارابودن فناوری اینورتر: در واقع این کولر گازی درهر دستگاهی که قرار می گیرد سبب می شود عملکرد آن دستگاه به طور باور نکردنی افزایش یابد و راندمان کاری بالایی داشته باشد و همچنین این تکنولوژی سبب می شود که میزان مصرف انرژی و برق کاهش یابد و شما هزینه ی بسیار کمی را بابت مصرف برق این محصول بپردازید.

مجهز به حالت توربو: در واقع این فناوری سبب می شود که کولر گازی به سرعت شروع به سرد کردن مکان مورد نظر بکند و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند،در واقع در کوتاهترین زمان بیشترین بازدهی را از خود نشان می دهد.

وجود حالت خواب: در این حالت سبب می شود که کولر گازی در بعضی مواقع درجه ی سرما دهی را با توجه به محیط کم کند تا هم هوای سرد به صورت مطبوع موجود باشد و هم از مصرف زیاد انرژی جلوگیری کند.

مجهز بودن به فیلتر آیونایزر: در واقع این فیلتر یک فیلتر بسیار پیشرفته است که سبب پاکیزگی و تصفیه ی خیلی عالی هوای موجود می شود که علاوه بر تهویه مطبوع برای شما تصفیه ی عالی را به ارمغان می آورد.

دارابودن یک صفحه نمایش بسیار زیبا: در واقع در روی پنل این دستگاه یک نمایشگری وجود دارد که علاوه بر کارایی که دارد نظیر نمایش دادن تنظیمات دما و نحوه ی کار کرد و بروز خطا در کولر گازی سبب ایجاد ظاهری شیک و زیبا به محصول می شود.

مجهز به تایمر خودکار: این ویژگی در کولر گازی ایوولی سبب می شود که دستگاه به طور خودکار بر روی خاموش و روشن قرار بگیرد و از مصرف انرژی بسیار زیاد جلوگیری کند و هوای متناسب با شرایط محیط برای شما به ارمغان می آورد.

دارای قابلیت هوشمندی: این محصولات بی نظیر شرکت ایوولی معمولا دارای ویژگی های هوشمند و کنترل از راه دور می باشد که برای تنظیم کردن دمای این کولر گازی و خاموش و روشن کردن آن بسیار مفید است و شما می توانید با یک گوشی هوشمند به این کولر گازی متصل شوید.

ایجاد صدای بسیار کم: کولر گازی های ایوولی چون از تکنولوژی اینورتر بهره می برند معمولا صدایی که تولید می کنند یک صدای بسیار کم است که در هنگام استراحت هیچگونه مزاحمتی برای شما به وجود نمی آورد و محیطی آرام و دنج را برای شما به وجود می آورد.همچنین بخوانید:کولر گازی پرتابل چیست؟

مزایا و معایب کولر گازی ایوولی

معایب کولر گازی ایوولی

این کولر گازی ها پس خریدن معمولا باید توسط یک فرد فنی کار نصب شود و آموزش های لازم را به شما برای نگهداری این کولر گازی را بدهد تا شما با رعایت نکات اساسی بتوانید عمر کولر گازی خود را افزایش دهید.

  1. ممکن است قیمت این کولر گازی برای بعضی افراد بسیار زیاد باشد چون این کولر از قطعات بسیار با کیفیت استفاده می کند معمولا قیمت آن بالا می رود.
  2. چون کولر گازی های ایوولی معمولا دارای فیلتر های قابل شسته شو می باشد معمولا این فیلترها باید به صورت دوره ای از کولر گازی خارج شود و شسته شود تا هوای پاک و تمیز را برای ما به وجود بیاورد.
  3. نیاز به تعویض گازهای خنک کننده: معمولا این گازها بعد از استفاده یک مدت نیاز به تعویض دارند و این کار توسط یک فرد متخصص انجام می شود و ممکن است برای شما هزینه ای داشته باشد.
  4. نیاز به محل بسیار مناسب برای نصب: قبل از خرید کولر گازی باید به محل نصب آن دقت کنید چرا که اگر کولر گازی درمحل درستی نصب نشود ممکن است عملکرد خوبی از خود نشان ندهد.
  5. آسب به محیط زیست به خاطر وجود گاز R22 که گاز تخریب کننده ی لایه ی اوزون می باشد البته ایوولی فقط در بعضی مدل ها از این گاز استفاده می کنند.
  6. کولر گازی های ایوولی در ایران معمولا فاقد نمایندگی می باشند واین یکی از معایب بزرگ کولر گازی های برند ایوولی می باشد.
  7. کمبود قطعات موجود در این کولر گازی که اگر کولر گازی ما خراب شود معمولا قطعات آن به سختی پیدا می شوند.
  8. ممکن است صدای اسپیلت در بعضی از مدل های کولر گازی ایوولی زیاد باشد که اگر این گزینه برای شما اهمیت دارد بهتر است از مدل های کم صدای این برند انتخاب کنید.

نتیجه گیری

کولر گازی های ایوولی یکی از بهترین محصولات شرکت ایوولی می باشد که توانسته است محصولات خود را در مدت زمان کوتاهی به بازارهای جهانی عرضه کند و به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به سایر برند ها دارد و کیفیت بی نظیراین محصول مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.برای خرید این محصول بهتر است ایتدا مزایا و معایب آن را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید ان برند از کولر گازی کنید.

برای دیدن موارد بیشتر از کولر گازی می توانید به سایت هاوین سنتر مراجعه کنید.

سوالات متداول

کولر گازی ایوولی یکی از بهترین برندهای بازار هست که کیفیت مناسبی دارد
بله این برند مدل هایی دارد که برای بخش های گرمسیری کشور عالی و کیفیت خوبی دارد
جستجو
دسته‌ها
ویجت‌ها
آخرین بلاگ